fitnesscentra.cz-TRENÉRSKÉ KURZY (INSTRUKTOR FITNESS), trenerska skola, osobní trenér , fitness a kulturistika,masérské kurzy,posilování,masáže,rekvalifikační masérské kurzy-masér, masérská škola
fitness, kulturistika, posilování,hubnutí, masáže,celulitida,masážní stoly a lehátka,maserske lehatka a stoly,rekvalifikační kurzy-masér,výživa, cvičení
Služby Ceník Kontakt
kulturistika,fitness, posilování, masáže, obezita,masazni stoly a lehatka, celulitida,rekvalifikační kurzy-masér, hubnutí,výživa, masérská škola
Vše pro zdraví a masáž, masážní a tělové oleje, masérská lehátka, knihy, léčivé masti,čaje, byliny, kosmetika...
                Foto dne
 sexyfotodne `
Časujte
Potřebný příjem energie je jiný v každé fázi dne, záleží zda je den, kdy cvičíme, nebo máme volno a relaxujeme, jak je to v den, kdy máme trénink?

Šest hodin před tréninkem je poslední velké jídlo. Strava by měla být lehce stravitelná a poměr živin B:T:S v běžných doporučovaných dávkách

Mezi 4 a 1 hodinou před tréninkem omezte příjem bílkovin na 15 %. Zbytek potravy představují polysacharidy.

Při tréninku je trávicí soustava odkrvená. Používejte tedy pouze ze široké škály iontových a energetických nápojů, zejména při tréninku nad 45 min.

Po tréninku je z hlediska ochrany zdravý, nejdůležitější úprava vodního a minerálního režimu. Hned za tím následuje doplnění sacharidů, jestliže nejsou do 30 minut po tréninku přijmuty sacharidy, organismus zajišťuje obnovu glykogenu rozložením části svalové hmoty!

2,5 hodiny po tréninku dochází k regeneraci svalových bílkovin. Je třeba zabezpečit dostatečný přísun lehce stravitelných bílkovin, zejména těch esenciálních.

Po více hodinách lze použít nápoje s vyšší koncentrací bílkovin.


Rekvalifikační masážní kurzy: masér(ka)

Masáže:čínské,proti celuitidě, relaxační..

« zpět

Další články v této sekci:
www.fitsport-jt.cz www.aminostar.com

www.sportovni-vyziva.cz
www.fitsport-jt.cz www.aminostar.com