fitnesscentra.cz-TRENÉRSKÉ KURZY (INSTRUKTOR FITNESS), trenerska skola, osobní trenér , fitness a kulturistika,masérské kurzy,posilování,masáže,rekvalifikační masérské kurzy-masér, masérská škola
fitness, kulturistika, posilování,hubnutí, masáže,celulitida,masážní stoly a lehátka,maserske lehatka a stoly,rekvalifikační kurzy-masér,výživa, cvičení
Služby Ceník Kontakt
kulturistika,fitness, posilování, masáže, obezita,masazni stoly a lehatka, celulitida,rekvalifikační kurzy-masér, hubnutí,výživa, masérská škola
Vše pro zdraví a masáž, masážní a tělové oleje, masérská lehátka, knihy, léčivé masti,čaje, byliny, kosmetika...
                Foto dne
 sexyfotodne `
Týdenní frekvence cvičení
Rozeznáváme dvojí základní dělení. Trénink celého těla v jedné tréninkové jednotce a nebo různě dělený trénink.Podíváme se na některé z nich.



Trénink celého těla v jedné tréninkové jednotce je většinou vstupní branou začátečníka do posilovny. Cvičí se celé tělo 2x až 3x týdně.. Vychází se z toho, že každá svalová partie potřebuje ke svému zotavení minimální odstup 48 hodin. Vždy se procvičují nejdříve velké svaly a pak se přichází k menším. Příklady vhodného pořadí jsou:
1. den- prsa,záda, ramena (prsa, nohy, břicho)
2. den- břicho,nohy, paže (ramena, záda, paže)
Dělený trénink představuje různé variace procvičovaných partií.Uveďme si alespoň několik základních.
Čtyřdenní dělený trénink může představovat, že v pondělí a ve čtvrtek se procvičí jedna polovina těla a v úterý a v pátek druhá. Obdobné jsou pěti denní a šesti denní tréninkové cykly. Trénink 3+1 představuje procvičení celého těla za 3 dny, čtvrtý den je odpočinek.



Rekvalifikační masážní kurzy: masér(ka)

Masáže:čínské,proti celuitidě, relaxační..

« zpět

Další články v této sekci:
www.fitsport-jt.cz www.aminostar.com

www.sportovni-vyziva.cz
www.fitsport-jt.cz www.aminostar.com